•   +38 (068) 557-02-18
  •   +38 (095) 391-62-12
  •   Зателефонувати мені
  •   Пн-Пт - 9 00 - 18 00
  • Замовлення на сайті
    приймаються цілодобово і щоденно
Кошик порожній
  •   +38 (068) 557-02-18
  •   +38 (095) 391-62-12
  •   Зателефонувати мені
  •   Пн-Пт - 9 00 - 18 00
  • Замовлення на сайті
    приймаються цілодобово і щоденно

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» відбувається обмін або повернення товару:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

При повернені товару Замовникові повертається лише вартість товару і утримується вартість транспортних витрат. Відправка товару по гарантії відбувається за рахунок Замовника. Якщо помилка відбулася з вини Виконавця (відправили не той товар і т.д.), то витрати пов’язанні з поверненням замовлення оплачує Виконавець.

Умови гарантійного обслуговування:

Гарантійне обслуговування передбачає безкоштовний ремонт або заміну товару. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови наявності гарантійного талону, товарного чеку, оригінальної упаковки та відсутності механічних пошкоджень. Гарантійний талон (з умовами гарантії) і товарний чек вкладаються в коробку з замовленням. Гарантія видана на товар діє з моменту його продажу на протязі гарантійного терміну, вказаному в гарантійному талоні.

Гарантія на товар не розповсюджується у випадку:

  • відсутності гарантійного талону і товарного чеку;
  • здійснення ремонту неуповноваженою особою;
  • механічних, в тому числі транспортних пошкоджень (подряпини, сколи потертості тощо) по вині покупця чи третіх осіб;
  • застосування товару не за призначенням та недотримання умов експлуатації;
  • потрапляння сторонніх предметів, комах, рідини усередину;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі;
  • закінчення терміну гарантійного обслуговування.

Гарантія не розповсюджується на елементи живлення, на товари з категорії «Розпродаж», товар на який не виписаний гарантійний талон.